مواد اولیه پلاستیک - پلی پروپیلن نساجی PP Z30S

پلی پروپیلن نساجی PP Z30S


Project Description

Z30S

پلی پروپیلن Z30S نساجی تولید پتروشیمی‌های اراک و مارون می‌باشد این پلیمر با درجه روانروی MFI 25 و به همین نام معروف است.

از خانواده هموپلیمرها بوده و در ساخت منسوجات نبافته ، اسپان باند ، ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلنی – اسباب بازی – قطعات سبک و … کاربرد دارد.

ظروف پلی پروپیلنی: این نوع ظروف که با علامت اختصاری PP در زیر ظروف مشخص میشود تقریبا شیشه ایی رنگ و نیمه شفاف بوده و قابلیت رنگ پذیری و ترکیب با هرنگ دیگری را دارد. این ظروف دارای استحکام نرمال و قابل قبولی در حد ظروف یکبار مصرف دارند اما از نظر شکنندگی بسیار نرم میباشند درحدی که اگر آنها را مچاله کنیم ظروف کاملا نمیشکند و بدون ترک به حالت قبلی بازمیگردد.

این ظروف بدلیل وجود ماده استایرن در ترکیب اصلی خود (پلی پروپیلن ) دارای مواد سمی مانند مواد قبلی نبوده ودر ترکیب با مایعات داغ هیچگونه موادی از آن آزاد نمیشود و داخل مواد موجود در ظرف نفوذ نمیکند. در چند سال اخیر استفاده از این ظروف به دلایل ذیل روند افزایشی داشته است:

1-مقاومت در برابر مایعات داغ از نظر عدم تغییر شکل

2-قیمت پایین مواد اولیه تولید نسبت به سایر مواد پلیمری

3-تولید مواد اولیه در اکثر پتروشیمی های داخل کشور

4-امکان تولید در اشکال مختلف از نظر ظاهری

5-بعلت انعطاف بالا و عدم شکستن سهولت در بارگیری و حمل آسان و … یکی از کاربردهای پلیمر Z30S استفاده آن در تولید ظروف یکبار مصرف میباشد.

Moplen Z 30S یک هموپلیمر جریان ذوب بالا برای تولید الیاف با درجه پایین منفی BCF ، CF و فیبرهای اصلی با سرعت چرخش متوسط تا زیاد است. Moplen Z30S یکنواختی بالا، اکستروژن پایدار و توانایی فرایند عالی در هر دو خط چرخش کوتاه و طولانی ارائه می‌دهد. این درجه امکان کشش زیاد را فراهم می کند و به الیاف مقاومت بسیاری می‌دهد.

موارد کاربرد پلی پروپیلن گرید Z30S

پلی پروپیلن Z30S تولید پتروشیمی های اراک و مارون میباشد این پلیمر با درجه روانروی 25 (MFI) از خانواده هموپلیمرها بوده و در ساخت ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلنی – اسباب بازی – قطعات سبک و … کاربرد دارد. بنابراین یکی از پر طرفداران چه در زمینه خرید و چه در زمینه فروش است.

  • Moplen Z30S به طور گسترده‌ای در تولید رشته‌های فله‌ای برای نخ‌های فرش استفاده می‌شود.
  • کاربرد مهم دیگر تولید رشته پیوسته با مقاومت بالا برای تسمه‌های کوله پشتی، دستگیره برای کیف‌های بزرگ و تسمه‌های ایمنی است.
  • رشته‌های پیوسته با سختی متوسط برای اثاثیه یا لوازم داخلی‌، لباس ورزشی و لباس‌های مخصوص کار سنگین استفاده می‌شود.
  • Moplen Z 30 S همچنین برای تولید الیاف با درجه پایین منفی برای گرمازدایی مناسب است.

اطلاعات عمومی و دیتاشیت Z30S :

Z30S

مقادیر معمولی: نباید به عنوان مشخصات نهایی در نظر گرفته شود.

Moplen Z30S برای تماس با مواد غذایی مناسب است.

اطلاعات تکمیلی

تولید کننده: پتروشیمی اراک و مارون
بسته‌بندی: 25kg