مواد اولیه پلاستیک - پلی اتیلن 0035

پلی اتیلن 0035


Project Description

0035

پلی اتیلن سنگین بادی HB0035 – پلی اتیلن دمشی 0035 با درجه رونراوی (MFI) 0.35 جز پلی‌اتیلن‌های سنگین HDPE 0035 است  و از آن در تولید ظروف پلی اتیلنی به روش دمشی (بادی) استفاده می‌شود.

پلی‌اتیلن سنگین بادی گرید 0035 تولید پتروشیمی بندر امام است که دارای گرید قالب‌‌گیری مواد به روش بادی است با دارا بودن سختی و سفتی و همچنین مقاومت ضربه‌ای و ESCR خوب برای تولید قطعات دمشی بسیار مناسب است.

پلی‌اتیلن سنگین 0035 نوعی پلی‌اتیلن با دانسیته بالا است که مقاومت بالا در برابر ضربه در دماهای پایین دارد، سفت و قوی است و مقاومت سایشی بالائی دارد . پلی اتیلن سنگین HDPE  گرید 0035 به طور کلی برای تولید قطعات با فرآیند قالب گیری بادی در تولید انواع ظروف پلاستیکی بادی – قوطی ریکا – قوطی دستمال مرطوب و …کاربرد دارد.

گرید مشابه پلی اتیلن سنگین 0035 پلی اتیلن سنگین گرید BL3 پتروشیمی جم و مارون می‌باشد. تفاوت بین این دوگرید این است که در فرآیند تولید مواد پلی‌اتیلن سنگین 0035 کمی نرمتر از پلی اتیلن سنگین BL3  می‌باشد اگر چه فرآیند قالب گیری هر دو مواد بصورت بادی می‌باشد .

بسته بندی پلی اتلین سنگین 0035 – HB0035  بصورت کیسه های 25 کیلوگرمی مباشد و گرانول آن بی‌رنگ ( سفید ) است .

فرآیند قالب گیری بادی:

در این روش یک ماده پلاستیکی داغ با اعمال فشار به بدنه یک قالب فرم دار چسبانده شده و فرم قالب را به خود میگیرد. از آن جهت که در قالبگیري بادي، یک لوله پلاستیکی داغ به روش اکستروژن ایجاد شده و براي شکل دادن وارد قالب می شود، این روش جزء روشهاي فرآیند اکستروژن معرفی می شود. روش کار بدین صورت است که یک لوله از جنس پلاستیک مذاب به داخل محفظه قالب اکسترود می شود و قالب در این حالت بسته می شود. سپس هواي فشرده را به داخل لوله پلاستیکی وارد می کنند تا منبسط شده و به دیواره هاي قالب بچسبد. پس از خنک شدن قطعه کار می توان قالب را باز کرد و آن را از قالب بیرون آورد. بسیاري از بطریها، ظروف، اسباب بازیها، قطعات خودرو و لوازم خانگی به این روش تولید می شوند.

موارد کاربرد پلی اتیلن گرید 0035

پلی اتیلن بادی گرید 0035 تولید پتروشیمی امیر کبیر میباشد و در تولید ظروف بادی کاربرد دارد. نقش پلی اتیلن گرید 0035 در بازار تولید، خرید و فروش قطعات خودرو و لوازم خانگی بسیار چشمگیر است.

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی بندر امام
  • بسته‌بندی: کیسه 25 کیلویی

برای آشنایی بیشتر با مواد پلی اتیلن بادی و روش‌های تولید تزریقی دمشی مطالعه مقالات ما توصیه می‌شود: