مواد اولیه پلاستیک - پلی اتیلن سبک خطی فیلم گرید LDPE 1922

پلی اتیلن سبک خطی فیلم گرید LDPE 1922


Project Description

LDPE1922

پلی اتیلن سبک فیلم LDPE پلي اتيلن سبك (Poly ethylene low density)(LDPE)، ماده ایست پلیمری و در گروه ترموپلاستیک ها قرار می گیرد. پلی اتیلن سبک فیلم دارای زنجیری شاخه‌دار است . زنجیرهای LDPE نمی‌توانند بخوبی با یکدیگر پیوند برقرار کنند و دارای نیروی بین مولکولی ضعیف و استحکام کششی کمتری است . این ماده برای تولید لوله های پلی اتیلنی، ساخت ظروف با حجم کم، ساخت ظروف خانگی، اسباب بازی، روکش سیم های برق و مخابرات، فیلم، قطعات مختلف اتومبیل، لوازم ورزشی و آزمایشگاهی و قطعات صنعتی کاربرد دارد نام تجاری (فارسی): ال دی پی ئی نام تجاری (انگلیسیLDPE( سایر اسامی:اتن هموپلیمر، اتیلن هموپلیمر، اتیلن پلیمر از خصوصیات این پلیمر، انعطاف‌پذیری و امکان تجزیه بوسیله میکروارگانیسمها است. پلی اتیلن به لحاظ فشردگی کم و پایین مولکولی از دانسیته پایین برخوردار است که همین امر، باعث افزایش انعطاف‌پذیری آن می‌شود این خاصیت باعث شده که بیش از پنجاه درصد از تولید این محصول در ساخت فیلم و ورق جهت مصرف در روکش‌های طلقی شفاف، آسترهای بسته¬بندی، کاورها و چمدانها مصرف گردد. همچنین جهت ساخت ظروفی مانند بطریهای تحت فشار از این نوع پلیمر استفاده می‌شود .

موارد کاربرد پلی اتیلن سبک خطی گرید LDPE1922

پلی اتیلن سبک گرید LDPE1922 تولید پتروشیمی آریا ساسول میباشد در زمینه ساخت قطعات سبک پلاستیکی کاربرد دارد. بنابراین افرادی که تولید و فروش قطعات سبک پلاستیکی را انجام می‌دهند کاملا با این پلیمر آشنایی دارند.
LTH 1922 به‌خصوص برای کاربردهایی که نیاز به تعادل خوبی بین خواص جریان و خصوصیات مکانیکی دارند، ساخته شده است، به‌عنوان مثال اسباب‌بازی‌ها، وسایل منزل و …

داده‌های عمومی

LDPE192اطلاعات کلی

LTH 1922 با استفاده از فناوری دارای مجوز SABTEC تولید شده است.

بسته‌بندی

به‌صورت گلوله‌ای تهیه می‌شود و در بسته‌های 25 کیلوگرمی، 1 تن نیمه فله یا فله 17 تنی قابل بسته‌بندی است.

بسته‌بندی غذا

درجه مذکور مطابق با الزامات مربوط به بخشنامه پلاستیک 2002/72 / EC (06-08-2002)  و اصلاحیه آن تا بخشنامه 2008 / 39EC مربوط به مواد پلاستیکی و مقالاتی است که برای تماس با مواد غذایی ایجاد می‌شود.

کاربرد دارویی

درجه مذکور مطابق با داروهای اروپایی نسخه 6 بخش 3.1.5 برای کاربردهای دارویی می باشد.

حمل و نقل

تجهیزات انتقال باید به گونه‌ای طراحی شود که از تجمع توده‌ها جلوگیری شود. ذرات گرد و غبار در شرایط خاص می‌توانند خطر انفجار داشته باشند. توصیه می‌شود از سیستم انتقالی استفاده شود که:

  • مجهز به فیلترهای کافی باشد.
  • به‌گونه‌ای اداره و نگهداری می‌شود که از هر گونه بروز نشت جلوگیری به عمل می‌آید.
  • همشه همه اصول موجود کاملاً رعایت می‌شود.

همچنین توصیه می‌شود شرایط نگهداری خوب با کلیه امکانات انجام شود.

ذخیره‌سازی

از آنجایی‌که نور ماورا بنفش ممکن است باعث تغییر در مواد شود، باید کلیه رزین‌ها در هنگام ذخیره‌سازی از نور مستقیم خورشید و یا گرما محافظت شوند. محل نگهداری نیز باید خشک‌، بدون گرد و غبار و دمای محیط نباید از 50 درجه سانتیگراد تجاوز کند. همچنین توصیه می‌شود ظرف مدت 6 ماه پس از دریافت محصول، رزین‌های پلی‌اتیلن (به‌صورت قرص یا پودر) را کنترل کنید، زیرا انبار شدن بیش از حد پلی‌اتیلن می‌تواند به افت  کیفیت منجر شود.

بررسی

حداقل محافظت برای جلوگیری از صدمات مکانیکی یا حرارتی احتمالی برای چشم باید مد نظر قرار بگیرد. نواحی تولیدی باید برای تهویه دود و بخار مجهز شوند.

احتراق

رزین‌های پلی‌اتیلن هنگام تأمین گرما و اکسیژن کافی می‌سوزند. آن‌ها باید از تماس با شعله‌های مستقیم و یا منابع دیگر احتراق در هنگام سوختن، دور ریخته و نگهداری شوند. رزین‌های پلی‌اتیلن گرمای بالایی دارند و ممکن است دود سیاه متراکم ایجاد کنند. می توان آتش را با آب، کف و وسایل معمولی خاموش کرد. در مناطق محصور، آتش‌نشان‌ها باید دارای دستگاه تنفس خودگردان باشند.

داده‌های عمومی

این موارد نباید به عنوان خصوصیات تعبیر شوند.

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی آریا ساسول و لاله
  • بسته‌بندی: 25kg