مواد اولیه پلاستیک - پلی اتیلن سنگین گرید (F7000) HD7000F

پلی اتیلن سنگین گرید (F7000) HD7000F


Project Description

HD7000F (F7000)

پلی اتیلن سنگین فیلم گرید F7000 یا مواد HDPE 7000F یکی از گریدهای پلی اتیلن سنگین می‌باشد که دانسیته‌ی بالایی دارد و دارای کاربرد فیلم می‌باشد.

فیلم تولید شده با پلی اتیلن سنگین F7000 فیلم سنگین پلی اتیلنی می‌باشد، مواد پلی‌اتیلن F7000 در پتروشیمی های مهر F7000 MEHR-  پتروشیمی ایلام F7000 ILAM و پتروشیمی میان‌دوآب تولید می‌شود .

در حالی که سه مجتمع مختلف در حال تولید این پلیمر هستند اما خرید و فروش پلی اتیلن HDPE 7000F تولید پتروشیمی مهر طرفدارن بیشتری دارد.

این پلیمر جز ترموپلاست‌ها بوده و فرآیند تولید با آن به شیوه‌ی قالب گیری فیلم دمشی می‌باشد.

به زبان ساده، قالب گیری دمشی عبارت از فرایند شکل دهی به روده یا pariosn (ماده خام مذاب که به شکل لوله تو خالی درآمده است) ترموپلاستیکی است که طی آن روده در قالب قرار گرفته، هوای تحت فشار در آن دمیده می شود تا به شکل قالب درآید و پس از سرد شدن، از قالب خارج می‌گردد.

عمده ترین کاربرد پلی اتیلن سنگین 7000F تولید فیلم پلی‌اتیلن سنگین است .

پلی اتیلن سنگین فیلم (Heavy polyethylene film ) برای جدا کردن مناطق ، نگهداری وسایل یا محافظت از سطوح در برابر رنگ یا آسیب دائمی استفاده می‌شود.

فیلم پلی اتیلن سنگین (پلی فیلم) در کاربردهای مختلفی مانند بسته‌بندی ، کیسه‌های پلاستیکی، برچسب‌ها ، ساختمان سازی ، محوطه سازی و… استفاده می‌شود.

فیلم‌های پلی‌اتیلن رول‌های پلاستیکی هستند که در حرارت بالا ساخته می‌شوند تا مقاومت و دوام طولانی داشته باشند. این فیلم‌ها به دو صورت شفاف و مات عرضه می‌شوند که هر کدام مواد اولیه متفاوتی دارند.

فیلم پلی‌اتیلن در چند سال اخیر کاربرد بسیاری یافته به طوری که تقریبا هر وسیله‌ای که شما استفاده می‌کنید توسط فیلم پلی‌اتیلن بسته بندی شده است.

این فیلم پلی‌اتیلن که به آن نایلون هم گفته می‌شود به وسیله ترکیب پلی‌اتیلن سبک یا سنگین با برخی افزودنی‌های دیگر مانند افزودنی مادون قرمز، افزودنی ضد مه (Anti fog) و افزودنی اشعه ماورا بنفش تولید و عرضه می‌شود.

پلی اتیلن سنگین فیلم F7000 – HDPE7000F در بسته بندی های 25 کیلوگرمی تولید و عرضه می‌شود.

نایلکس : چنانچه بخواهیم فیلمهایی از جنس پلی اتیلن به روش فیلم دمشی داشته باشیم کلا با ضخامت های پایین و کاربردهای ویژه ، بهترین گزینه مواد : پلی اتیلن سنگین (HDPE) میباشد . این فیلمها که نوعا” نیز خشک و ضربه پذیر هستند و از لحاظ محدوده ضخامت در طبقه بندی پایین تری قرارمی گیرند ، به فیلم ” نایلکس ” معروف شده اند .عده ای از خواص مکانیکی نایلکس ها نسبت به نایلونها در محدوده پایین تری قرار می گیرد ( چقرمگی کمتر ، شکنندگی بالاتر ، شفافیت کمتر و …. ) کلا عده ای دیگر از رفتارهای آن ( توانایی تولید فیلم خیلی نازک ، تعداد در کیلوگرم ، مواد افزودنی کمتر و … ) دلایل اصلی تقاضای بالای آن در بازار مصرفی کشور میباشند عمده ترین کاربردهای فیلم های نایلکسی عبارتند از : _ کیسه های حمل میوه و موادغذایی _ کیسه های فریزری _ سفره های یکبار مصرف _ دستکشهای یکبار مصرف _کیسه های زباله و …
“7000” F یک پلی اتیلن با چگالی بالا است.

موارد کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید HD7000F

پلی اتیلن سنگین گرید HD7000F (F7000) تولید پتروشیمی های مهر و ایلام میباشد. این پلیمر در زمینه تولید نایلکس کاربرد دارد. این پلیمر در بسیاری موارد در بازار فروش و تولید نایلکس شناخته شده است.

  • فیلم فوق‌العاده نازک پیشرفته

داده‌های عمومی

HD7000F

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی‌های مهر و ایلام
  • مجوز: میتسویی
  • بسته‌بندی: کیسه پلاستیکی 25 کیلوگرمی

برای آشنایی بیشتر با پلی اتیلن سنگین و فرآیند تولید نایلون به مقالات ما مراجعه کنید: