مواد اولیه پلاستیک - پلی اتیلن سنگین گرید 5620

پلی اتیلن سنگین گرید 5620


Project Description

5620

مراحل تزریق پلی اتیلن سنگین تزریقی. Clamping : يک ماشين تزريق از سه قسمت اصلی تشکيل شده است . قالب ، Clamping و فاز تزريق . Clamping قسمتی از دستگاه را شامل می شود که که در حين پروسه تزريق فالب را بسته نگه می دارد و پس از آن باز مي کند اساسا قالبها از دو نيمه تشکيل می شوند که در هنگام تزريق بايد توسط اين بخش در کنار هم فيکس شوند . : Injection( تزريق ) در فاز تزريق مواد پلاستيک که معمولا به فرم گرانول ( دانه دانه ) می باشند ، وارد قيفی در قسمت بالايی دستگاه می شوند و از آنجا وارد سيلندری می شوند که توسط هيترهايی احاطه شده است . گرانولها پس از حرارت دیدن به حالت مذاب يا رزين در می آيند . در داخل سيلندر مواد به وسيله مارپيچی زير و رو می شوند . با چرخش مارپيچ مواد نيز به سمت جلو رانده می شوند . و هنگامی که ماده کافی در قسمت جلويی مارپيچ ذخيره شد ، عمليات تزريق توسط نازل صورت می گيرد . و مواد مذاب به داخل راهگاه قالب رانده می شوند . سرعت و ميزان فشار وارده به ميزان چرخش مارپيچ و نيز قطر نازل بستگی دارد . در برخی از ماشينهای تزريق پلاستيک به جای مارپيچ از يک پيستون منگنه ای استفاده می شود . Dwelling : فاز Dwelling شامل يک مکث در پروسه تزريق می شود تا هم مذاب در داخل کويتيها به صورت کامل پر شود و هم گازهای ايجاد شده از محفظه های تعبيه شده خارج شوند . Cooling : ( خنک کاری ) در اين مرحله مذاب خنک می شود تا به حالت جامد در آمده و قابليت خروج از قالب را پيدا کند . در غير اين صورت احتمال تغيير شکل محصول زياد می باشد . Mold Opening : ( بازشدن قالب ) در اين قسمت بخش Clamping از هم باز می شود تا دو نيمه قالبها نيز از هم باز شوند و آماده بيرون اندازی شوند . : Ejection ( بيرون اندازی ) چند ميله به همراه يک صفحه عمليات خروج قطعه از قالب را انجام می دهند . رانرها و راهگاههای قطعه کار که به صورت غير استفاده و زايد می باشند از قطعه جدا و تميزسازی می شوند تا مجددا برای ذوب شدن آماده شوند . در طول استفاده از این پلیمر تمامی مراحل گفته شده انجام میشود .پلی اتیلن 5620 تقریبا کاربردی شبیه به پلی اتیلن های تزریقی 52518 و hi500 دارد.

موارد کاربرد پلی اتیلن سنگین گرید 5620

پلی اتیلن تزریقی سنگین 5620 تولید پتروشیمی اراک میباشد و در ساخت قطعات سخت و سنگین –انواع پالت پلاستیکی- انواع درب و …استفاده میشود.
HD5620EA پلی‌اتیلن  با درجه کوپلیمر و  چگالی بالا همراه با توزیع وزن مولکولی محدود، مناسب برای کاربردهای قالب تزریق دیواره نازک است.

کاربردهای معمولی

  • لوازم منزل
  • کلاهک و پوشش دریچه
  • ظروف دیواره نازک
  • ظروف حیوانات خانگی

HD5620EA برای تماس با مواد غذایی مناسب است. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان ظروف غذایی از از این پلیمر استقبال کرده‌اند.

مشخصات

  • گردش زیاد
  • مقاومت بالای صفحه
  • مناسب برای کاربردهای بازیافت سریع

5620

مقادیر مذکور به‌طور میانگین محاسبه شده‌اند و نباید به عنوان مشخصات محصول در نظر گرفته شوند.

اطلاعات تکمیلی

  • تولید کننده: پتروشیمی اراک
  • بسته‌بندی: 25kg