مواد اولیه پلاستیک - پلی پروپیلن گرید PP ZB 332C

پلی پروپیلن گرید PP ZB 332C


Project Description

PPZB332C

موارد کاربرد پلی پروپیلن گرید PP ZB 332C

پلی پروپیلن PP ZB 332C تولید پتروشیمی نوید زرشیمی میباشد. این کوپلیمر در ساخت انواع لوله و اتصالات سبز پلی پروپیلنی کاربرد دارد. در همین راستا بیشترین فروش این محصول در زمینه لوله و اتصالات است.

خصوصیات پلی پروپیلن شیمیایی کوپلیمر ZB 332c

پلی پروپیلن یکی از پر مصرف ترین مواد پلیمری در جهان امروز می باشد و هر ساله به میزان مصرف آن افزوده می شود. لوله و اتصالات پلی پروپیلن با توجه به ساختار ملکولی ویژه ای که دارد این قابلیت را دارا می باشد که در برابر بسیاری از مواد شیمیایی (اسیدها، باز ها، حلال های شیمیایی و …)، حرارت، فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

به همین جهت به سرعت جایگزین لوله های فلزی گردید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی به ویژه در صنعت ساخت و ساز و بنای ساختمان هایی با عمر بیش از 50 سال نیاز به سیستم لوله کشی متناسب با این پیشرفت کاملا محسوس بود به همین جهت نسل لوله های پلیمری به جای لوله های فلزی به دنیا معرفی گردید.

از برتری های لوله های پلیمری نسبت به لوله های فلزی سابق می توان به موارد زیر اشاره نمود: 1)زنگ نمیزند 2)رسوب نمیگیرد 3)ضریب حرارتی پایین دارد 4)در برابر مواد شیمیایی مقاوم میباشد 5)سرعت اجرایی بالا و هزینه پایین تری دارد. مواد PP 332C یکی از پلیمرهایی هست که در این زمینه مصرف بالایی دارد.

شبیه ترین پلی پروپیلن به این گرید PP R40 مارون و اراک می‌باشد.

اطلاعات تکمیلی

تولید کننده: پتروشیمی زر شیمی
بسته‌بندی: جامبو بگ